
AC MILAN CAMP – SUMMER CAMP
Disponible per a particulars (a Itàlia) i per a grups (tant a Itàlia com, a petició i disponibilitat, al Regne Unit).
AC MILAN CAMP – WINTER CAMP
Disponible només per a grups.
Seguits pel personal tècnic de l’AC Milan, els estudiants desenvoluparan les seves habilitats futbolístiques i coneixeran les tècniques i mètodes d’entrenament dels campions.
8-19 anys
QUÈ INCLOU
- Lliçons (Test de col·locació; certificat de fi de curs); allotjament amb pensió completa; targeta de viatge, programa social.
- El preu inclou el kit oficial AC Milan i entrenaments de futbol.
- Samarreta d’entrenament oficial AC Milan Puma, mitjons oficials AC Milan i pantalons oficials d’entrenament AC Milan
- 4 entrenaments de futbol a la setmana 2/3 hores per sessió.
- Entrenadors oficials de l’AC Milan
- NB: per als futbolistes amb més talent, hi podria haver l’oportunitat de ser audicionat per l’AC Milan!
- EXERCICIS TÈCNICS
- EXERCICIS TÀCTICS
- EXERCICIS de PORTER
- Inclourà activitats interiors i exteriors (altres activitats esportives, laboratoris, etc.), excursions de mig dia i de dia complet (per exemple, Roma, Florència, Milà, Venècia), que es canviaran en funció de la durada de l’estada.